Noorderlaan 79 bus 13, 2030 Antwerpen, België / +32 (0)3 443 12 15 / info@go4logistics.be

SUPPORT

+32 (0)3 443 12 15 | support@go4logistics.be

HELPDESK

De Go4Logistics helpdesk is beschikbaar voor al uw vragen omtrent het gebruik van de Go4TMS suite. Zij ondersteunen u in uw dagelijks gebruikt van onze producten. De helpdesk is bereikbaar op werkdagen tussen 9u00 en 17u30 via volgende contactgegevens:

Telefoon: +32 3 443 12 15
E-mail: support@go4logistics.be

Alle aanvragen die telefonisch of per email binnenkomen worden geregistreerd in ons ticketing systeem. Daarbij wordt voor elk afzonderlijk probleem een uniek ticket nummer gegenereerd volgens het formaat [G4L- 12345]. Alle gerelateerde informatie en verdere communicaties zullen aan het ticket gekoppeld worden.

Op aanvraag kunnen onze klanten een overzicht rapport ontvangen van de nog openstaande tickets en de gepresteerde uren per ticket.

Voor assistentie vanop afstand bevelen we u het gebruik van de TeamViewer tool aan. Onderstaand vindt u een link om het TeamViewer Quick Support programma te downloaden waarmee u ons toegang verschaft tot uw PC.

HANDLEIDINGEN

Op eenvoudig verzoek kan u als klant toegang verschaft worden tot een aantal informatiefiches met een beschrijving van de belangrijkste functionaliteit van de Go4TMS Suite.

Onderwerpen die in de informatiefiches aan bod komen zijn onder andere:

  • Basis data (klanten, leveranciers, vervoerders, verschepingsmaatschappijen, addressen, materiaal,…)
  • Orders en order verwerking
  • Routes
  • Transportorders en verschepingsorders
  • Tarieven
  • Facturatie (met inbegrip van kost- en opbrengstvoorstellen)

Om toegang te verkrijgen stuurt u uw verzoek naar support@go4logistics.be.

VERSIEBEHEER

Ondersteuning is steeds gegarandeerd voor de actuele versie “Go4TMS Suite NAV2016” en “Go4Integration NAV2016” alsook voor de vorige versie “Go4TMS Suite NAV2013”.

Onze Go4TMS Suite volgt het zogenaamde ‘Statement of Direction for Microsoft Dynamics NAV’ waarop onze oplossing gebaseerd is. Dit betekent dat wanneer Microsoft nieuwe functionaliteiten toevoegt onze oplossing geactualiseerd wordt in een tijdbestek van 6 maanden waarna klanten over de laatste versie kunnen beschikken.

De ondersteuning voor “Go4TMS Suite NAV2009” is stop gezet vanaf 1 juli 2016.

SERVICE LEVEL AGREEMENT

Als klant kan u kiezen tussen 3 types van ‘Service Level Agreement’ (Gold, Silver en Bronze). Afhankelijk van het gekozen SLA type maken we het onderscheid tussen de volgende prioriteiten. Details zijn als volgt:

  • Urgent – reactie binnen de 2 uur vereist
  • Today – reactie op dezelfde werkdag noodzakelijk (indien aanvraag voor 12u ingediend werd, anders volgende werkdag
  • Next day – reactie op de volgende werkdag
  • Within 5D – reactie binnen de 5 werkdagen
  • User request – de klant bepaalt zelf tegen wanneer het ticket dient behandeld te worden (> 5 werkdagen)

  • Next day – reactie op de volgende werkdag
  • Within 5D – reactie binnen de 5 werkdagen
  • User request – de klant bepaalt zelf tegen wanneer het ticket dient behandeld te worden (> 5 werkdagen)

  • Within 5D – reactie binnen de 5 werkdagen
  • User request – de klant bepaalt zelf tegen wanneer het ticket dient behandeld te worden (> 5 werkdagen)