SUPPORT

+32 (0)3 443 12 15 | support@go4logistics.be

SUPPORT DESK

De medewerkers van de Go4Logistics support desk helpen je met al jouw vragen over het gebruik van Go4TMS.

Je kan ons bereiken op werkdagen tussen 9u00 en 17u30:
Telefoon: +32 3 443 12 15
E-mail: support@go4logistics.be

Wil je assistentie vanop afstand?
Dat kan heel eenvoudig via de TeamViewer tool.
Download het TeamViewer Quick Support programma via onderstaande link, hiermee geef je ons toegang tot je PC en kunnen we je makkelijk helpen.

WERKING SUPPORT DESK

Alle support vragen worden geregistreerd in ons ticketing systeem en vervolgens gerangschikt op prioriteit. Alle gerelateerde informatie en verdere communicatie worden aan het ticket gekoppeld. Je bent dus zeker dat jouw vraag snel en efficiënt wordt behandeld.

Via onderstaande knop vind je meer informatie over onze werking én tips bij het doorgeven van een aanvraag:

  • In welke situatie neem ik contact op met de support desk?
  • Hoe geef ik een support vraag of probleem door?
  • Hoe wordt een support aanvraag opgevolgd?
  • Binnen welke termijn wordt mijn aanvraag opgevolgd?

 

HANDLEIDINGEN

Na de implementatie van Go4TMS in jouw bedrijf kunnen we handleidingen over specifieke functionaliteiten opstellen. Aan je consultant geef je aan welke handleidingen nuttig kunnen zijn in de toekomst. Jouw consultant zal deze handleidingen opstellen en je vervolgens toegang geven tot de Go4Logistics Wiki pagina. Op de Wiki pagina voor jouw bedrijf kan je dan alle specifieke handleidingen raadplegen.

SERVICE LEVEL AGREEMENT

Je kan kiezen tussen twee types support contracten. Je keuze zal afhankelijk zijn van je operationele activiteiten en van de noden van je gebruikers.

Je kan onze support medewerkers elke werkdag bereiken van 9u tot 17u30.

De communicatie verloopt via ons vast telefoonnummer 03 443 12 15 of via ons email adres support@go4logistics.be.

De benodigde tijd om het ticket te behandelen wordt afgerekend aan het standaard uurtarief.

Je kan onze support medewerkers elke werkdag bereiken van 6u tot 22u.

De communicatie verloopt via een uniek gsm nummer.

Met deze uitgebreide support formule betaal je een vaste standby fee.

De benodigde tijd om het ticket te behandelen wordt afgerekend aan het standaard uurtarief, verhoogd met een percentage van 50% wat betreft de uren vóór 9u en na 17u30.

WordPress Cookie Plug-in door Real Cookie Banner