Noorderlaan 79 bus 13, 2030 Antwerpen, België / +32 (0)3 443 12 15 / info@go4logistics.be

TMS SOFTWARE

Efficiënt orders registreren

Ben je veel tijd kwijt met het ingeven van transportopdrachten? En sluipen er al eens fouten in?
Go4TMS bespaart je veel manueel werk én fouten, niet alleen bij het opmaken van de transportdossiers, ook de bijhorende orderadministratie verloopt heel vlot.

TMS software voor een efficiënt transportbeheer

Maak in een handomdraai transportopdrachten aan
Manueel werk wordt tot een minimum herleid, want je maakt snel een order aan vanuit een offerte of via de modelroute functie. Of je leest orders van klanten automatisch in. Snel en zonder fouten.

Verzamel alle nuttige informatie
Laad- en losadres, openingsuren, type goederen, afmetingen, gewichten, ADR informatie, enz … het zit allemaal vervat in de orders. Ook de noodzakelijke transport documenten zijn gekoppeld aan elk dossier.

Geef makkelijk tarieven in
Go4TMS berekent alle tarieven automatisch aan de hand van een uitgebreide set berekeningsmethoden. Niet alleen geef je eenvoudig tarieven in, je kiest ook hoe je dit gaat toepassen: op afstand, tijd, gewicht, kenmerken van het voertuig,…

Simpelweg van quote tot order

Met de quote module in Go4TMS kan je snel een offerte uitwerken en vervolgens automatisch doorsturen naar je klant. Bij akkoord van je klant, wordt de offerte meteen omgezet naar een order en dit zonder manuele handeling. Daarnaast helpt de quote module om de resultaten van je sales team nauw op te volgen.

Transparantie voor je klanten

Via het Go4TMS web portal kunnen je klanten orders op een gebruiksvriendelijke manier doorgeven. Daarnaast kunnen ze zelf de status van hun orders opvolgen. Ook kan je via het web portal documenten delen met je klant. Denk maar aan de CMR, de afgetekende leverbon, foto’s van beschadigde goederen of de factuur.

Documenten centraal beheren

Eindeloos zoeken in papieren klantendossiers is verleden tijd dankzij de document management oplossing in Go4TMS. Alle noodzakelijke documenten en belangrijke communicatie met je klant worden centraal beheerd en zijn toegankelijk voor alle medewerkers. Vlotte opvolging gegarandeerd!

Kosten onder controle

Je lading goederen is één zaak, maar het leeggoed vraagt ook de nodige opvolging. Met de order material module heb je een goed zicht op het leeggoedsaldo per klant en per losadres. Je kan deze module gebruiken voor diverse goederendragers: verschillende soorten paletten, plastic boxen, containers, rolkarren etc.

WAT ZEGGEN ONZE KLANTEN

“Via het webportal kunnen klanten hun transportopdrachten snel en foutloos inlezen. Hierdoor kan VRD dagelijks grote volumes aan opdrachten verwerken én sparen zowel VRD als de klanten een hoop tijd uit.”’

Liesbeth Van Raemdonck | Project manager, VRD

WAT ZEGGEN ONZE KLANTEN

“Dankzij Go4TMS moet alles nog slechts één keer in het systeem worden ingevoerd en is er dus veel minder kans op fouten. Door het automatiseren wordt de nodige info ook meteen naar de juiste personen verstuurd.”

Manuela Straatman | CEO, Anaco

WAT ZEGGEN ONZE KLANTEN

“Het orderbeheer is volledig aangepast aan onze business: dankzij vooraf ingestelde parameters kunnen we de orders snel invoeren en meteen doorsturen voor uitbesteding naar de koerierdienst.”

Gavin Jones | Sales Manager Europe, Jetpak

Wil je ook tijd uitsparen bij het verwerken van je orders?
Vraag advies aan onze consultants.