Ben je veel tijd kwijt met het ingeven van transportopdrachten? En sluipen er al eens fouten in?
Go4TMS bespaart je veel manueel werk én fouten, niet alleen bij het opmaken van de transportdossiers, ook de bijhorende orderadministratie verloopt heel vlot.
Maak in een handomdraai transportopdrachten aan
Manueel werk wordt tot een minimum herleid, want je maakt snel een order aan vanuit een offerte of via de modelroute functie. Of je leest orders van klanten automatisch in. Snel en zonder fouten.
Verzamel alle nuttige informatie
Laad- en losadres, openingsuren, type goederen, afmetingen, gewichten, ADR informatie, enz … het zit allemaal vervat in de orders. Ook de noodzakelijke transport documenten zijn gekoppeld aan elk dossier.
Geef makkelijk tarieven in
Go4TMS berekent alle tarieven automatisch aan de hand van een uitgebreide set berekeningsmethoden. Niet alleen geef je eenvoudig tarieven in, je kiest ook hoe je dit gaat toepassen: op afstand, tijd, gewicht, kenmerken van het voertuig,…
Met de quote module in Go4TMS kan je snel een offerte uitwerken en vervolgens automatisch doorsturen naar je klant. Bij akkoord van je klant, wordt de offerte meteen omgezet naar een order en dit zonder manuele handeling. Daarnaast helpt de quote module om de resultaten van je sales team nauw op te volgen.
Via het Go4TMS web portal kunnen je klanten orders op een gebruiksvriendelijke manier doorgeven. Daarnaast kunnen ze zelf de status van hun orders opvolgen. Ook kan je via het web portal documenten delen met je klant. Denk maar aan de CMR, de afgetekende leverbon, foto’s van beschadigde goederen of de factuur.
Eindeloos zoeken in papieren klantendossiers is verleden tijd dankzij de document management oplossing in Go4TMS. Alle noodzakelijke documenten en belangrijke communicatie met je klant worden centraal beheerd en zijn toegankelijk voor alle medewerkers. Vlotte opvolging gegarandeerd!
Je lading goederen is één zaak, maar het leeggoed vraagt ook de nodige opvolging. Met de order material module heb je een goed zicht op het leeggoedsaldo per klant en per losadres. Je kan deze module gebruiken voor diverse goederendragers: verschillende soorten paletten, plastic boxen, containers, rolkarren etc.
“Via het webportal kunnen klanten hun transportopdrachten snel en foutloos inlezen. Hierdoor kan VRD dagelijks grote volumes aan opdrachten verwerken én sparen zowel VRD als de klanten een hoop tijd uit.”’
Liesbeth Van Raemdonck | Project manager, VRD
“Dankzij Go4TMS moet alles nog slechts één keer in het systeem worden ingevoerd en is er dus veel minder kans op fouten. Door het automatiseren wordt de nodige info ook meteen naar de juiste personen verstuurd.”
Manuela Straatman | CEO, Anaco
“Het orderbeheer is volledig aangepast aan onze business: dankzij vooraf ingestelde parameters kunnen we de orders snel invoeren en meteen doorsturen voor uitbesteding naar de koerierdienst.”
Gavin Jones | Sales Manager Europe, Jetpak
"Dankzij het webportal kunnen we dagelijks grote volumes aan opdrachten verwerken én sparen zowel wij als onze klanten een hoop tijd uit"
“Als transportbedrijf kunnen wij het verschil maken door de klant nog sneller en accurater te informeren. Dynamics NAV biedt ons een belangrijk concurrentievoordeel.”
Wil je ook tijd uitsparen bij het verwerken van je orders?
We tonen graag hoe dit kan tijdens een gratis demonstratie.
Go4Logistics ontwikkelt oplossingen voor transport- en logistieke bedrijven vanuit een ruime ervaring in de sector zelf.
Geïnspireerd door de noden van ondernemers in transport en logistiek werd Go4TMS als een nieuwe, innovatieve totaaloplossing ontwikkeld op basis van Microsoft Dynamics 365 Business Central, voorheen Microsoft Dynamics NAV genoemd.
Schrijf je in voor de nieuwsbrief.
Atlantic House
Noorderlaan 147/30
BE-2030 Antwerpen
T +32 (0)3 443 12 15
M info@go4logistics.be
© 2024 GO4LOGISTICS. All rights reserved.