De medewerkers van de Go4Logistics support desk helpen je met al jouw vragen over het gebruik van Go4TMS.
Je kan ons bereiken op werkdagen tussen 9u00 en 17u30:
Telefoon: +32 3 443 12 15
E-mail: support@go4logistics.be
Wil je assistentie vanop afstand?
Dat kan heel eenvoudig via de TeamViewer tool.
Download het TeamViewer Quick Support programma via onderstaande link, hiermee geef je ons toegang tot je PC en kunnen we je makkelijk helpen.
Alle support vragen worden geregistreerd in ons ticketing systeem en vervolgens gerangschikt op prioriteit. Alle gerelateerde informatie en verdere communicatie worden aan het ticket gekoppeld. Je bent dus zeker dat jouw vraag snel en efficiënt wordt behandeld.
Via onderstaande knop vind je meer informatie over onze werking én tips bij het doorgeven van een aanvraag:
Na de implementatie van Go4TMS in jouw bedrijf kunnen we handleidingen over specifieke functionaliteiten opstellen. Aan je consultant geef je aan welke handleidingen nuttig kunnen zijn in de toekomst. Jouw consultant zal deze handleidingen opstellen en je vervolgens toegang geven tot de Go4Logistics Wiki pagina. Op de Wiki pagina voor jouw bedrijf kan je dan alle specifieke handleidingen raadplegen.
Je kan kiezen tussen twee types support contracten. Je keuze zal afhankelijk zijn van je operationele activiteiten en van de noden van je gebruikers.
Je kan onze support medewerkers elke werkdag bereiken van 9u tot 17u30.
De communicatie verloopt via ons vast telefoonnummer 03 443 12 15 of via ons email adres support@go4logistics.be.
De benodigde tijd om het ticket te behandelen wordt afgerekend aan het standaard uurtarief.
Je kan onze support medewerkers elke werkdag bereiken van 6u tot 22u.
De communicatie verloopt via een uniek gsm nummer.
Met deze uitgebreide support formule betaal je een vaste standby fee.
De benodigde tijd om het ticket te behandelen wordt afgerekend aan het standaard uurtarief, verhoogd met een percentage van 50% wat betreft de uren vóór 9u en na 17u30.
Go4Logistics ontwikkelt oplossingen voor transport- en logistieke bedrijven vanuit een ruime ervaring in de sector zelf.
Geïnspireerd door de noden van ondernemers in transport en logistiek werd Go4TMS als een nieuwe, innovatieve totaaloplossing ontwikkeld op basis van Microsoft Dynamics 365 Business Central, voorheen Microsoft Dynamics NAV genoemd.
Schrijf je in voor de nieuwsbrief.
Atlantic House
Noorderlaan 147/30
BE-2030 Antwerpen
T +32 (0)3 443 12 15
M info@go4logistics.be
© 2024 GO4LOGISTICS. All rights reserved.