Noorderlaan 79 bus 13, 2030 Antwerpen, België / +32 (0)3 443 12 15 / info@go4logistics.be

SUPPORT

+32 (0)3 443 12 15 | support@go4logistics.be

SUPPORT DESK

De medewerkers van de Go4Logistics support desk helpen je met al jouw vragen over het gebruik van Go4TMS. Je kan ons bereiken op werkdagen tussen 9u00 en 17u30:

Telefoon: +32 3 443 12 15
E-mail: support@go4logistics.be

Alle support vragen worden geregistreerd in ons ticketing systeem en vervolgens gerangschikt op prioriteit. Alle gerelateerde informatie en verdere communicatie worden aan het ticket gekoppeld. Je bent dus zeker dat jouw vraag snel en efficiënt wordt behandeld.

Wil je assistentie vanop afstand?
Dat kan heel eenvoudig via de TeamViewer tool.
Download het TeamViewer Quick Support programma via onderstaande link, hiermee geef je ons toegang tot je PC en kunnen we je makkelijk helpen.

CUSTOMER PORTAL

Voor een optimale ondersteuning kunnen onze klanten gebruik maken van de customer portal. Via de customer portal maak je zelf eenvoudig een ticket aan, je support vraag wordt dan automatisch doorgestuurd naar onze support desk. Via de portal heb je steeds een overzicht van je openstaande tickets én de status ervan.

Interesse? Stuur je verzoek naar support@go4logistics.be.

HANDLEIDINGEN

Na de implementatie van Go4TMS in jouw bedrijf kunnen we handleidingen over specifieke functionaliteiten opstellen. Aan je consultant geef je aan welke handleidingen nuttig kunnen zijn in de toekomst. Jouw consultant zal deze handleidingen opstellen en je vervolgens toegang geven tot de Go4Logistics Wiki pagina. Op de Wiki pagina voor jouw bedrijf kan je dan alle specifieke handleidingen raadplegen.

SERVICE LEVEL AGREEMENT

Je kan kiezen tussen twee types support contracten. Je keuze zal afhankelijk zijn van je operationele activiteiten en van de behoeften van je gebruikers.

Je kan onze support medewerkers elke werkdag bereiken van 9u tot 17u30.

De communicatie verloopt via ons vast telefoonnummer, ons email adres of via de customer portal.

Met deze support formule betaal je de standaard standby fee.

De nodige tijd om het ticket te behandelen wordt berekend aan het standaard uurtarief.

Je kan onze support medewerkers elke werkdag bereiken van 6u tot 22u.

De communicatie verloopt via een uniek gsm nummer.

Je kan de status van je openstaande tickets opvolgen via de customer portal.

Met deze uitgebreide support formule betaal je een hogere standby fee.

De nodige tijd om het ticket te behandelen wordt berekend aan het standaard uurtarief, verhoogd met een percentage van 50% wat betreft de uren vóór 9u en na 17u30.