07 dec, 2020

    Nieuwe online support desk voor Go4TMS klanten

    07 dec, 2020

      Om onze klanten nog beter te ondersteunen bij het gebruik van Go4TMS ontwikkelden we bij Go4Logistics een nieuwe tool: de Customer portal. Klanten kunnen in de toekomst via dit online platform terecht met al hun support vragen over Go4TMS.

      Via de Customer portal kan je als klant heel eenvoudig je support vraag doorgeven, evenals een verzoek plaatsen voor een functionele aanpassing. Bovendien geeft de nieuwe online tool je op elk moment een overzicht van al je vragen én de status ervan. Het is dus niet langer nodig een mail te sturen of te bellen om de stand van zaken te weten te komen. Je kan zelf in één oogopslag zien welke vragen doorgestuurd zijn, hoeveel er in behandeling zijn of finaal opgelost zijn.
      De ontwikkeling van de Customer portal zit in de eindfase (testfase met beperkt aantal klanten), de officiële lancering is voorzien voor begin 2021.


      Alles heel overzichtelijk op één plek!

      Alle communicatie verloopt binnen het Customer portal platform. Gedaan dus met de vele e-mails heen en weer! Je bent er tevens zeker van dat geen enkele vraag verloren gaat. Bovendien kan je alle communicatie over de betreffende vraag op één plaats raadplegen, je moet er dus zelf niet naar gaan zoeken. En is er een actie van je vereist, dan krijg je daar meteen een melding van. Efficiëntie ten top dus!

      Gebruiksvriendelijk platform 

      Bij het aanmaken van een ticket geef je aan of het om een ‘issue’  of een ‘change’ gaat. Daarnaast duid je aan over welk product onderdeel het gaat (Go4TMS, Go4Planning, Go4Reporting, enz…) en voeg je een korte omschrijving toe. Ook bijlages, zoals een screenshot ter verduidelijking, doe je er heel makkelijk bij. Met deze informatie komt je bericht meteen bij de juiste Go4Logistics support medewerker terecht en behandelen we je vraag op de meest efficiënte manier.

      Hussam Faisal, Teamlead G4L development team:

      ‘Ik ben bijzonder trots dat ik de Customer portal aan onze klanten mag voorstellen, want dit is een volledig eigen ontwikkeling van ons .NET development team. Aangezien zowel onze klanten als al onze medewerkers op elk moment toegang zullen hebben tot alle informatie, zullen we nog sneller kunnen schakelen. Met de online support desk streven we naar een hogere klantentevredenheid. Onze klanten zullen beter geïnformeerd zijn, iedereen zal kostbare tijd besparen en frustraties worden vermeden. Uiteraard zullen onze klanten nog steeds onze support desk medewerkers telefonisch kunnen bereiken!’

       

      Wil je nu al meer weten over deze handige tool die je ondersteunt bij het gebruik van Go4TMS? Bel of mail ons: +32 (0)3 443 12 15 – info@go4logistics.be

      «
      »